Free Lines Arrow

2014. július 3., csütörtök

Prológus

ISKOLAI ADATLAP 
Kyla Morgan

Teljes név: Kyla Cathryn Morgan
Születési idő/hely: 1998. március 28. / Boston, Faulkner Hospital  
Szeme színe: gesztenyebarna/fekete
Haja színe: természetes vörös
Magassága: 168 cm
Anyja leánykori neve, foglalkozása: Megan Colm, tanár
Apja neve, foglalkozása: Mark Morgan, üzletember
Elért eredményei: (tanulás) biológia kisérettségi: 5* , évfolyamdolgozat: meglepően jó
Testvére(i): Theodorik Morgan
Testvére(i) kora: 12 év

 kiállítva:
2014. IX. 1.

      Arthur Lontly   
iskolaigazgató
  

 

1 megjegyzés:

  1. Sjajno svjedočanstvo kako sam dobio zajam, imam vrlo važnu poruku za podijeliti sa svima koji trebaju zajam od istinskog zajmodavca. Sretna sam što sam podijelio ovu bilješku sa svima nakon što sam ja i moja supruga prošli u rukama patetičnih haodluma tvrdeći da nude neku vrstu zajmova. Vrlo je teško dobiti originalnog zajmodavca i zahvaljujući najboljem zajmu koji mi je pomogao u zajmu, kontaktirajte ih ako vam je potreban zajam i vratite se da mi se kasnije zahvalim. Obećavam vam da vas neće razočarati. Kontaktirajte e-poštu:- (pedroloanss@gmail.com Telegram +18632310632) Hvala.
    Nazgul William .....

    VálaszTörlés